چیپس صابون چیست؟

تاریخ انتشار : 2024/02/09

چیپس صابون چیست،اکثر مردم هرگز نام چیپس صابون را نشنیده اند، اما هر روز از محصولاتی استفاده می کنند که از آنها تهیه می شود. این محصولات انواع مختلفی از صابون توالت، صابون لباسشویی و محصولات شوینده موجود در بازار هستند.

چیپس صابون چیست

نودل صابون اسیدهای چرب مورد استفاده در این محصولات است. در شکل خام خود، آنها شبیه نودل های کوتاه، سفید یا رنگی هستند، از این رو این نام را به خود اختصاص داده است. دو شکل از این محصولات وجود دارد. آنها را می توان از چربی حیوانی یا پیه درست کرد، همانطور که صابون به طور سنتی ساخته شده است. اما رشته صابون های گیاهی نیز در بازار رایج است. اینها از پایه نخل یا پایه روغن گیاهی ساخته می شوند.

استفاده از صنعت روغن پالم مالزی

مالزی مزارع پررونق روغن نخل در سراسر کشور دارد. بنابراین این محیط مناسب برای تاسیسات تولید Oleochemical است. این امکانات می‌توانند بیشترین بهره را از گیاهان روغن نخل ببرند، با استفاده از روغن پالم، استئارین نخل و هسته خرما به عنوان مواد پایه نودل صابونی که برای تولیدکنندگان محصولات آرایشی و خانگی در سراسر جهان عرضه می‌کنند.

چربی های گیاهی برای استفاده در تولید صابون در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته اند. نخل های مورد استفاده در تولید روغن نخل برای مصارف صابون سازی ایده آل هستند. آنها به نسبت وزن خود روغن زیادی تولید می کنند که هزینه تولید را کاهش می دهد. آنها به راحتی رشد و برداشت می شوند و به مقرون به صرفه بودن آنها می افزاید.

با توجه به اینکه گوشت‌های گیاهی خبرهای اصلی را در سرتاسر جهان ایجاد می‌کنند و زنجیره‌های فست فود بیشتر و بیشتر با آیتم‌های منوی گیاهی آزمایش می‌کنند، جهان به سمت یافتن جایگزین‌هایی در بسیاری از صنایع برای محصولات حیوانی و فرآورده‌های جانبی متمایل شده است. علاوه بر موضوع حیوان آزاری، صنعت دامپروری مسئول مقدار قابل توجهی گاز متان است که به تغییرات آب و هوایی کمک می کند.

اسیدهای چرب مبتنی بر گیاهی نیز از دیدگاه روابط عمومی انتخاب قابل قبول تری نسبت به چربی های حیوانی دارند. آنها یک جایگزین ارجح برای گیاهخواران و وگان ها هستند. آنها همچنین سالم تر هستند. اسیدهای چرب روغن پالم سرشار از چربی های غیراشباع امگا 3 هستند که بدن به آن نیاز دارد. روغن های گیاهی نیز برای پوست های حساس ملایم هستند و مرطوب کننده های عالی هستند.

انواع چیپس صابون چیست

اکثر تولید کنندگان اولئوشیمیایی انواع مختلفی از این محصولات را ایجاد می کنند که با توجه به نوع محصولات تولیدی آنها مناسب تولید کنندگان مختلف صابون است. با تغییر درصد روغن نخل و هسته خرما قبل از مخلوط کردن رشته فرنگی با لیمو، سازندگان محصولاتی تولید می کنند که سفیدی، خواص تمیز کنندگی، سختی و قابلیت کف کردن متفاوتی را ارائه می دهند.

آنها همچنین می توانند از نظر بصری متفاوت باشند، که برای سازنده صابون نیز مفید است. نودل های جامد معمولا سفید برفی هستند، در حالی که رشته های نرم تر می توانند سفید، زرد، قهوه ای، کرمی و حتی شفاف باشند.

تغییر به محصولات گیاهی را انجام دهید

سورن شیمی یکی از تامین کنندگان پیشرو چیپس صابون در ایران با طیف گسترده ای از محصولات است که در صنایع پلیمری، مواد غذایی، تغذیه، روان کننده، زیبایی، مراقبت شخصی و صنایع مراقبت از خانه استفاده می شود. جهت خرید چیپس صابون برای صادرات به کشورهای همسایه با ما تماس بگیرید.