خرید و قیمت اسانس گل یاسمن

تاریخ انتشار : 2021/10/23

اسانس گل یاسمن ما را به یاد معنویت و خاطرات قدیمی می‌اندازد. در واقع این گل یکی از عطرهای خاطره‌آور محسوب می‌شود که بسیاری به آن علاقه‌مند هستند. از این عطر می‌توان در افزایش آرامش و بهبود روحیه استفاده کرد. همچنین رایحه آن کاملا شادی‌آور است. گل یاس بصورت بوته‌ای در گلدان‌ها پرورش داده شده و از اسانس و روغن آن در ساخت عطر و ادکلن به وفور استفاده می‌شود.

فواید و کاربردهای اسانس گل یاسمن

اسانس یاسمن یک داروی خانگی محبوب است که تصور می‌شود دارای چندین فواید سلامتی است. در حالی که بسیاری از مزایا از نظر علمی اثبات نشده است.

  • ضد افسردگی
  • ضد عفونی‌کننده
  • ضد اسپاسم
  • درمان پسوریازیس
  • علائم یائسگی را کاهش می‌دهد
  • شیردهی را بهبود می‌بخشد
  • آرام بخش

ویژگی‌های عطر گل یاسمن

  • رایحه گل یاس به عنوان یک آرامبخش قوی در طب سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در احساسات افراد به شدت تاثیرگذار بوده و حس خوبی به آن‌ها می‌بخشد.
  • این عطر باعث کاهش استرس و ضربان قلب می‌شود.
  • یادتان باشد بیشتر ادکلن‌هایی که رنگ صورتی و بنفش کمرنگ دارند حتما رایحه گل یاس را در خود دارند.
اسانس گل یاسمن

اسانس گل یاسمن

یاسمن اسانس: خواص، برنامه های کاربردی، بررسی

روغن گل یاس متعلق به این رده از افسانه ای است. این ترکیب است در طول سال ها اعمال می شود، به عنوان یک جزء اصلی از ساخته های عطر، بلکه در تعدادی از محصولات دارویی و آرایشی. روغن گل یاسمن هنوز هم محبوب روغن گل رز و اسطوخودوس. این مرکز دارای یک عطر گرم، آسان و منحصر به فرد. شایان ذکر است که بوی گل یاس یک همراه و همدم با اعتماد به نفس، احساس برانگیز و در همان زمان زن مرموز است. روغن این گیاه اغلب در طب استفاده می شود.

اولین اشاره

چه کسی برای اولین بار جذب گیاه مانند گل یاسمن. اسانس برای اولین بار در چین باستان مورد استفاده قرار گرفت. شایان ذکر است که در این کشور، یاسمن در اصل به عنوان یک درمان برای بیماری های کبدی از جمله هپاتیت و سیروز و همچنین در برابر اسهال خونی مورد استفاده قرار گرفت، است. این گیاه با یک عطر دلپذیر کشت در کشورهای تقریبا همه گرم است. پس از همه، گل یاس می اغلب برای تهیه دارو های مختلف، که با اختلالات خواب، بیماری های چشم، تومور و زخم عهده استفاده می شود. از ریشه های گیاهان ترکیب آماده، که اجازه برای غلبه بر روماتیسم و از سردرد شدید خلاص شوید.

علاوه بر این، یاسمن اسانس که دارای خواص منحصر به فرد، در نظر گرفته شده به مواد مخدر است که قادر به تسهیل تحویل، سرفه را شفا و التیام ناباروری است. این گیاه حتی در باغ پادشاهان افزایش یافته است. این نمادی از ثروت و تجمل بود. شایان ذکر است که عطر و بوی این گیاه با ارزش است نه کمتر از کیفیت درمان آن است.

به عنوان روغن تولید شده است

اسانس گل یاس، که بررسی عمدتا مثبت، به دست آمده از گل درخت. جمع آوری مواد خام در ساعت اندکی. در این زمان بود، غلظت اسانس در خوراک حداکثر شود. از عطر جمع آوری گلبرگ بتن بازیافت. این کار با استفاده از حلال های خاص انجام می شود. پس از آن، از کانکرت مطلق ساخته شده است. برای این کار، استفاده از یک جوهر الکل. لازم به ذکر است که گل یاسمن (اسانس) یک محصول گران قیمت است.

ویژگی ها

اسانس رنگ کهربایی تیره است که به نظر می رسد مانند چای قوی متفاوت است. قوام ترکیب بسیار تنگ است، اما عاری از قدرت است. هنگامی که به روغن پوست اعمال می کند ناراحتی ایجاد نمی کند.

عطر محصولات گل یاسمن در ترکیب با بسیاری از طعم های. با این حال، مزیت اصلی آن این امکان را در یک گروه تیز تک و بو به اندازه کافی قوی است. شایان ذکر است که عطر و بوی روغن گل یاس پایین تر و ضخیم تر از عطر گیاهان گلدار. علاوه بر این، آن است که توسط تن پایه گل و شیرین با سایه روشن تر از رنگ سبز تازه و کهربا تحت سلطه است. همانطور که برای بوی مکمل است که این عبارتند از طعم دهنده مرزنجوش، سدر، شکوفه پرتقال، نعناع، چوب صندل، لیمو، گل شاه پسند، گل رز، فلفل سیاه و سفید.

حوزه عاطفی

روغن های ضروری، خواص و استفاده از آن است که برای چندین دهه مورد مطالعه، می توانید حوزه عاطفی تحت تاثیر قرار. اگر شما به تاریخ برخی از کشورها نگاه، روشن می شود: عطر و بوی گل یاسمن است که با بسیاری از ماجراهای عاشقانه، و همچنین پیشرفت در شرایط مالی همراه است. شایان ذکر است که اسانس این گیاه تحریک خلاقیت، توسعه تخیل و ایجاد انگیزه برای عمل است. علاوه بر این، یاسمن به یک نگرش واقع بینانه تر و روشن تر به زندگی کمک می کند. عطر قادر به نفس کشیدن در اندکی فرد خوش بینی، تشویق کردن، اعتماد به نفس است. برخی می گویند که یک حالتی از سرحالی بعد از آروماتراپی. با این همه گل یاسمن آرام اثر و آن را به یک آرامش عمیق تر کمک می کند.

این ابزار ایده آل برای کسانی که می خواهند برای خلاص شدن از بی تفاوتی، بی تفاوتی، تنبلی، بیش از حد، خستگی عاطفی، استرس، از بین بردن خستگی و غلبه بر بی ثباتی ذهنی است. یاسمن اسانس است که نه تنها در لوازم آرایشی بلکه در پزشکی استفاده می شود، داروی مقوی غرایز جنسی و محرک فعال است. عطر و طعم آن قادر به افزایش جاذبه برای از بین بردن ناهماهنگی و سردی، به تقویت اعتماد به نفس و اعتماد، و همچنین به تعادل، آرامش و احساس منحصر به فرد از سبکی است.

 

یاسمن برای زنان

مطالعات متعدد نشان داده اند که اسانس گل یاسمن برای نیمه ضعیف بشریت بسیار مفید است. و این داستان نیست. این دارو بخشی از یک لیست از روغن های موثر ترین که اجازه می دهد برخی از زنان برای غلبه بر این بیماری است. روغن گل یاس عادی چرخه قاعدگی، کاهش می دهد تمام علائم ناخوشایند، از بین بردن التهاب و اختلال است، ایجاد غدد شغل و تعادل هورمونی، تا حد زیادی تسهیل نشانه ای از مسمومیت در طول تمام دوران بارداری است. علاوه بر این، مواد مخدر مانع از توسعه افسردگی پس از زایمان، و باعث تحریک شیردهی.